5 Pasi Pentru O Viata Mai Sanatoasa

Sanatate

Nu există nici o îndoială că 2019 va fi la fel de saturat cu alimente ca 2018. Având în vedere acest lucru, începutul anului pare a fi un moment bun pentru a aduna cele mai recente cercetări în domeniul sănătății – pentru a vă oferi o mai bună înțelegere a celor mai bune lucruri de făcut pentru a vă susține sănătatea în 2019, care se bazează pe dovezi.

1. Mananca mai multe fructe si legume

Anul trecut sa înregistrat o creștere accentuată a numărului de persoane care adoptă diete vegetale și vegetale. Juriul științific se află totuși în privința faptului că un stil de viață complet vegan este cel mai bun lucru pentru sănătatea noastră pe termen lung, dar consumul mai multor fructe și legume a fost întotdeauna înalt pe lista lucrurilor pozitive pe care le puteți face pentru corpul dumneavoastră.

O zonă în creștere a interesului este impactul dietei asupra funcției cerebrale. O revizuire mare a studiilor publicate în 2018 a demonstrat în mod fiabil că pentru fiecare 100g suplimentar de fructe sau legume consumate, există o reducere cu 3% a riscului de depresie.

Ultimii câțiva ani au manifestat un interes sporit față de rolul polifenolilor – în special al flavonoidelor – în sănătatea noastră generală. Aceste substanțe fitochimice se găsesc în mod natural în fructe și legume și sunt responsabile pentru a ajuta planta să rămână sănătoasă. Spre deosebire de vitamine, ele nu sunt esențiale pentru sănătatea noastră, dar contribuie la prevenirea bolilor și la menținerea eficientă a organismului nostru.

Se crede că acestea beneficiază de sistemul imunitar și au un efect antiinflamator. Aceasta înseamnă că acestea pot juca un rol în prevenirea progresiei multor boli – inclusiv diabet, neurodegenerare, cancer și boli cardiovasculare

2. Mai multa miscare, Mai putin pe scaun

Cercetările arată că exercițiul fizic nu numai că ne poate ajuta să ne reducem talia – ajutând la crearea unui echilibru corect între energia și energia – dar există dovezi solide care arată că a fi activ fizic reduce riscul de cancer de colon, cancer.

Se crede că aceasta se datorează îmbunătățirii profilurilor hormonale la cei care se antrenează în mod regulat. Există, de asemenea, dovezi cu adevărat puternice care arată că exercițiul fizic este o modalitate excelentă de a ne îmbunătăți sănătatea mintală.

La începutul unui nou an, poate fi ușor să credeți că trebuie să vă înscrieți într-o sală de gimnastică, care vizează absulul vizibil și adoptarea celui mai recent program antrenament extenuabil – dar adevărul este că orice vă va scoate de pe canapea va face minuni pentru sanatatea ta. În esență, cu cât vă petreceți mai puțin timp, cu atât mai bine

3. Dormiti mai mult, Dar nu foarte mult

În anul 2018, au fost descoperite câteva descoperiri interesante în legătură cu „doza” de somn pe care o obținem și despre rezultatele noastre în domeniul sănătății. Se pare că prea mult și prea puțin somn crește riscul de boli de inimă, diabet și obezitate. Adulții sănătoși au nevoie de între șase și nouă ore de somn o noapte.

Noi cercetări au arătat, de asemenea, modul în care intervențiile în stilul de viață pot contribui la extinderea somnului oamenilor – și cum un somn mai bun de noapte ar putea contribui la îmbunătățirea aportului alimentar în timpul zilei. Aceeași cercetare a constatat, de asemenea, că privarea parțială de somn poate duce la apariția unor alimente mai mari pentru consumul de energie și – consumarea a peste 400 de calorii suplimentare pe parcursul unei zile.

4. Invata sa treci peste situtaiile stresante

Viața modernă poate provoca stres uriaș și acest lucru are un efect negativ masiv asupra sănătății noastre. De aceea, este important ca orice plan pe care îl faceți pentru a vă îmbunătăți sănătatea în 2019 nu trebuie să vă adauge sarcina de stres. Să pună în aplicare un plan eficient de gestionare a stresului pentru anul viitor. Aceasta ar trebui să includă o înțelegere a cauzei stresului dumneavoastră și un plan în vigoare pentru a vă reduce răspunsul hormonal la aceste stresuri.

5. Consumati mai multa apa

Știați că doar 1% deshidratare poate afecta capacitatea dumneavoastră de concentrare? Știm cu toții că apa de băut este grozavă pentru noi, dar, într-o zi de lucru aglomerată, uitând să beți suficient și apoi devenind doar puțin deshidratată, poate afecta într-adevăr performanțele și să crească stresul.

Asigurați-vă că țineți o sticlă de apă reutilizabilă împreună cu dvs. pentru a continua să o completați. Îți cauți urina să fie culoarea paietei palide pe tot parcursul zilei. Nu cădeți în capcana adăugării de lămâi la apă – sucul de lamaie este mai dăunător pentru smaltul dintelui decât coca-cola.

În cele din urmă, pentru anul următor, încercați să vă concentrați asupra sănătății dvs. generale și nu doar asupra unui aspect al acesteia. Acest lucru este important, deoarece o dietă strictă care adaugă stresului dvs. pentru că nu puteți găsi nimic de mâncare sau un regim de exerciții care vă are loc la cinci dimineața în fiecare zi va avea multe dintre beneficiile sale compensate de efecte dăunătoare pentru sănătate . Și, după cum arată cercetarea, fiind obosit și stresat, mâncarea este mult mai dificilă.

Deci, în loc să adoptați o dietă strictă sau un regim intens de antrenament zilnic, obiectivați obiectivele minime de sănătate realizabile în fiecare săptămână și veți începe în curând să observați beneficii durabile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *